loading...

راز و رمزهای تولید محتوای مؤثر بیمه

این دوره یک دوره جامع برای نمایندگان بیمه است  که می خواهند در اینترنت به ویژه در اینستاگرام پیج تخصصی داشته باشند و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند و فروش بیشتری داشته باشند. این دوره به

این دوره یک دوره جامع برای نمایندگان بیمه است  که می خواهند در اینترنت به ویژه در اینستاگرام پیج تخصصی داشته باشند و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند و فروش بیشتری داشته باشند.

این دوره به صورت کاملاً نوشتاری ارائه شده و ویدئویی نیست. زیرا مطالبی که در آن ارائه می شود به آسانی در هر کجا قابل مطالعه باشد و یادداشت برداری از نکات مهم به آسانی انجام شود.

به ویژه ایده ها، سبک ها و فرمول های تیترنویسی و سناریونویسی برای پست و استوری ها به آسانی قابل مرور و الگوبرداری باشد و هیچ نکته ای نادیده گرفته نشود.

در این دوره به مطالب اصلی پرداخته شده است و مطالبی که به آسانی از طریق جستجو در گوگل و اینستاگرام به صورت رایگان در دسترس هستند ارائه نشده اند تا شرکت کنندگان بتوانند به آسانی مطالب مهم و اصلی را بدون اتلاف وقت به دست آورند.

در هر کجا که لازم بوده راهنمایی های لازم ارائه شده و منابع لازم برای آموزش بیشتر معرفی شده است.

شما پس از شرکت در این دوره می توانید سبک ارائه محتوای خود را به خوبی انتخاب کنید و با توجه به شرایط خود به آسانی محتواهای جذاب و بسیار مفید تولید کنید.

با این دوره در تیترنویسی، ایده تولید محتوا و نحوه ارائه مطلب دیگر مشکلی نخواهید داشت و به آسانی می توانید مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

تمام مطالب را از جلسه اول به طور کامل مطالعه کنید و نکات مهم را به راحتی چندین بار مرور کنید و یادداشت برداری کنید. با الگوبرداری از مثال ها کلی محتوای جدید و جذاب تولید کنید.

از اینکه همراه ما هستید، خوشحالیم

نماینده بیمه بازدید : 31 شنبه 15 مرداد 1401 زمان : 23:39 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آرشیو